"Motor" liderem
Tygodnik Motor - kolejny Numer Jeden Bauera
We wrześniu br. tygodnik "Motor" wysunął się na pierwsze miejsce w segmencie tygodników motoryzacyjnych. Według ZKDP średnia sprzedaż Motoru wyniosła 303 871 egz., podczas gdy konkurencyjny tytuł sprzedał 97 452 egzemplarzy.
W lipcu, czyli przed relaunchem, średnia sprzedaż tygodnika "Motor" wynosiła 21 856 egzemplarzy. W sierpniu wzrosła ponadpięciokrotnie: do 114 764 egzemplarzy.
Tak wzrost sprzedaży naszego tygodnika nastąpił po jego relaunchu: 23 sierpnia "Motor" ukazał się w odświeżonej formule. Początek sprzedaży odnowionego "Motoru" został wsparty kampanią reklamową.
Równocześnie rósł nakład. Średni nakład tygodnika osiągnął we wrześniu 448 716 egzemplarzy (w lipcu wynosił 50 006, a w sierpniu już 164 036).
"Motor" jest najstarszym polskim tytułem motoryzacyjnym: ukazuje się od 52 lat.
Dołącz do dyskusji: "Motor" liderem