„Motor” i „Auto-Moto” liderami sprzedaży w maju, „Świat Motocykli” zyskał najwięcej
W rankingu sprzedaży ogółem wśród tygodników motoryzacyjnych w maju br. pierwszy był „Motor”. Z kolei w zestawieniu miesięczników pozycję lidera zajął magazyn „Auto-Moto”. Wśród wszystkich pism jedynym wzrostem pochwalić się mógł „Świat Motocykli”, a najwięcej straciło „Classic Auto”.
Liderem sprzedaży wśród tygodników motoryzacyjnych w maju 2017 roku pozostał tygodnik „Motor” (Wydawnictwo Bauer). Jego średnia sprzedaż ogółem względem analogicznego miesiąca 2016 roku zmniejszyła się o 10,40 proc. i wyniosła 92 960 egz. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki
Drugi w kolejności tygodnik, czyli „Auto Świat” (Ringier Axel Springer Polska), zanotował spadek wynoszący 10,31 proc., a jego średni wynik uplasował się na poziomie 54 669 egz.
Wśród miesięczników na pierwszym miejscu znalazł się magazyn „Auto-Moto” (Wydawnictwo Bauer). Jego wynik sprzedażowy w maju br. wyniósł 48 879 egz. Zwiększył się o 4,91 proc.
Wiceliderem był „Auto Świat Poradnik” (Ringier Axel Springer Polska) ze sprzedażą w analizowanym okresie na poziomie 32 043 egz., po spadku o 2,35 proc.
Podium uzupełnia „Świat Motocykli” (Agora). Miesięcznik ten zanotował największy wzrost w zestawieniu - wynoszący 6,20 proc. do 14 430 egz.
Ostatni był „Classic Auto” (Stratos Concept), który zanotował z kolei największy spadek wynoszący 14,90 proc. Jego wynik w maju br. wyniósł 6 030 egz.
W maju br. w porównaniu do kwietnia br. sprzedaż ogółem tygodnika „Motor” zmniejszyła się o 7,24 proc., a wynik „Auto Świata” poszedł w dół o 19,97 proc.
Wśród miesięczników największym wzrostem pochwalić się mogło „Auto-Moto” - było to 9,39 proc. Największy spadek w tym ujęciu, wynoszący 8,74 proc., zanotował „Auto Świat Poradnik”.
Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.
Dołącz do dyskusji: „Motor” i „Auto-Moto” liderami sprzedaży w maju, „Świat Motocykli” zyskał najwięcej