SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

MOSQI.TO przygotuje cztery kampanie reklamowe Łodzi

Agencja MOSQI.TO wygrała konkurs na opracowanie strategii i kreacji czterech kampanii reklamowych zaplanowanych na przyszły rok przez Urząd Miasta Łodzi. W walce o zlecenie pokonała 30 innych firm.

MOSQI.TO przygotuje kampanie promujące Łódź jako centrum branż kreatywnych i silny ośrodek gospodarczy („Łódź kreuje”), akcję reklamującą ofertę turystyczną miasta („Łódź na weekend”) oraz kampanię zachęcającą do studiowania w nim („Młodzi w Łodzi”).

Kampanie będą prowadzone w telewizji, radiu, prasie, internecie oraz przestrzeni miejskiej (działania ambientowe). Jako pierwsza, na przełomie lutego i marca, zacznie się kampania reklamująca potencjał gospodarczy Łodzi. Budżet akcji o branży turystycznej wynosi 1,23 mln zł brutto, o gospodarce - 1,05 mln zł, o turystyce - 2,14 mln zł, a o studiowaniu - 300 tys. zł.

MOSQI.TO odpowiada za przygotowanie spójnej strategii i kreacji kampanii oraz zarekomendowanie mediów do ich realizacji. Koncepcja ma być zgodna z identyfikacją i pozycjonowaniem miasta przyjętym dwa lata temu pod hasłem „Łódź kreuje” (więcej na ten temat).

W konkursie dotyczącym tego zlecenia oprócz MOSQI.TO swoje propozycje złożyło 30 firm. - Praca MOSQI.TO zdecydowanie wyróżniła się na tle pozostałych. Doskonale odpowiada na brief i wykorzystuje potencjał jaki dają działania w ramach marketingu miejsc  - uzasadnia Bartłomiej Wojdak, dyrektor biura promocji, turystyki i współpracy z zagranicą w Urzędzie Miasta Łodzi.

Wynagrodzenie MOSQI.TO za zlecenie wyniesie maksymalnie 220 tys. zł.

 

Dołącz do dyskusji: MOSQI.TO przygotuje cztery kampanie reklamowe Łodzi

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl