SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Morning show TVN-u wygrywa z konkurentem z TVP 2

W sezonie jesiennym nadawany w TVN-ie program „Dzień dobry TVN” śledziło o 100 tys. osób więcej niż konkurencyjne „Pytanie na śniadanie” Dwójki. Obu magazynom widownia wzrosła w porównaniu do 2008 roku - więcej zyskał ten pierwszy.

Z danych AGB Nielsen Media Research przygotowanych dla Wirtualnemedia.pl wynika, że średnia oglądalność wydań „Dzień dobry TVN” emitowanych w dni powszednie od 8.30 do 10.55 w okresie od 7 września do 29 grudnia br. wyniosła 666 tys. osób. Dało to stacji 17,99 proc. udziału w grupie 4+ i 19,83 proc. w komercyjnej 16-49. Rok temu morning show miał mniej widzów, bo 602 tys. i nieco niższe udziały.

Natomiast każdy odcinek „Pytania na śniadanie” przyciągał jesienią br. przed ekrany 561 tys. oglądających i dawał TVP 2 odpowiednio 15,47 proc. i 12,90 proc. udziału w rynku. W analogicznym okresie ub.r. program miał niższą widownię wynoszącą 527 tys., ale za to wyższy udział w rynku, zarówno w grupie 4+ (16,57 proc.) jak i w 16-49 (15,12 proc.). Był wtedy jednak nadawany od 8.00 do 10.15, a obecnie trwa od 8.45 do 10.55.

Pytanie na śniadanieWszyscy 4+16-49
OkresAMRSHR %SHR %
    
31-08-2009 - 29-12-2009560 51415,47%12,90%
    
01-09-2008 - 30-12-2008526 70416,57%15,12%
    
Dzień dobry TVN – dni powszednieWszyscy 4+16-49
OkresAMRSHR %SHR %
    
07-09-2009 - 29-12-2009665 71317,99%19,83%
    
08-09-2008 - 30-12-2008601 53817,64%19,44%

 
Wśród 10 najpopularniejszych wydań codziennego „Dzień dobry TVN” w sezonie jesiennym najwięcej widzów miał odcinek z 11 listopada br., który obejrzało 1,56 mln osób. Tego dnia nie było konkurencyjnego „Pytania”, podobnie zresztą jak w Wigilię (24 grudnia br.), gdy nadano trzeci najchętniej oglądany odcinek programu. Z kolei najpopularniejsze wydanie morning show TVP 2 wyemitowano 28 grudnia br. i miało ono 845 tys. widzów, a na drugim miejscu znalazł się odcinek z kolejnego dnia (29 grudnia).

Top 10 wydań „Dzień dobry TVN” (dni powszednie)

Wszyscy 4+
DataAMRSHR %
11-11-20091 564 82719,93%
30-11-2009914 47124,00%
24-12-2009890 53515,89%
07-12-2009816 98622,65%
16-11-2009800 28221,79%
17-11-2009797 87021,00%
23-11-2009792 32420,06%
19-10-2009775 60222,05%
24-11-2009773 87719,52%
21-12-2009758 45118,58%

 

Top 10 wydań „Pytania na śniadanie”

Wszyscy 4+
DataAMRSHR %
28-12-2009845 08416,96%
29-12-2009767 92715,52%
09-11-2009738 04218,71%
14-10-2009704 33814,87%
23-11-2009701 17317,57%
02-12-2009683 39818,71%
02-11-2009676 31917,39%
26-10-2009668 34818,60%
04-12-2009666 46518,01%
17-11-2009661 86717,23%

 

W górę poszła też oglądalność weekendowych wydań „Dzień dobry TVN”, które jesienią br. oglądało 1,053 mln widzów, zaś rok wcześniej – 999 tys. Udział programu w grupie 4+ się jednak nie zmienił i cały czas wynosi 16,59 proc., zaś udział w grupie 16-49 wzrósł z 18,05 proc. do 18,56 proc.

Dzień dobry TVN – weekendyWszyscy 4+16-49
OkresAMRSHR %SHR %




07-09-2009 - 27-12-20091 053 47416,59%18,56%




06-09-2008 - 28-12-2008998 97516,59%18,05%


 

Dołącz do dyskusji: Morning show TVN-u wygrywa z konkurentem z TVP 2

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl