W nowej reklamie Morlin „kiełbasy morlińskie zdobywają kuchnię” (wideo)
Wystartowała nowa kampania kiełbas morlińskich (produkowanych przez Animex), która obejmuje komunikację w telewizji i internecie, działania contentowe oraz współpracę z influencerami. Przygotowały ją agencje Publicis i Publicis DWL.
W nowej kampanii producent odchodzi od powiązania produktu z grillem. Pokazuje zastosowanie kiełbas morlińskich w kuchni podkreślając to, że nadają się do codziennego, domowego gotowania.
Pomysły na to jak wykorzystać kiełbasy w tworzeniu dań, konsumenci znajdą na stworzonej przez Publicis DWL zupełnie nowej odsłonie strony: www.morliny.pl, gdzie umieszczono kilkadziesiąt przepisów z ich wykorzystaniem.
Równolegle ze startem kampanii do sprzedaży wprowadzono również limitowane opakowania kiełbas morlińskich z wizualizacją wybranych przepisów. Kampania będzie wsparta w sklepach materiałami POS. W działania zaangażowani są też influencerzy i blogerzy kulinarni. W ramach kampanii przygotowano kilka spotów, które emitowane będą w kanałach należących do stacji TVP i TVN.
Emisja spotów telewizyjnych ruszyła w poniedziałek. Kreacje będą też obecne w internecie. Za kreację kampanii odpowiadają agencje Publicis i Publicis DWL. Produkcją zajęła się Film Produkcja, a animacją studio Human Ark. Reżyserem jest Wojtek Wawszczyk.
Dołącz do dyskusji: W nowej reklamie Morlin „kiełbasy morlińskie zdobywają kuchnię” (wideo)