'Morliny Grill Party z ketchupem Kotlin'
Agencja BTL Point Group rozpoczęła promocję konsumencką produktów Morliny Grill Party oraz edycji limitowanej keczupów Kotlin pod nazwą 'Morliny Grill Party z keczupem Kotlin'.
Akcja „Morliny Grill Party z ketchupem Kotlin” rozpoczyna się z początkiem maja i potrwa do końca czerwca 2006 r. Akcja prowadzona jest na terenie całej Polski, we wszystkich punktach sprzedaży.
Głównym założeniem akcji jest połączenie produktów grillowych Morliny z keczupami Kotlin o pięciu wyjątkowych smakach pochodzących z edycji limitowanej. Keczupy o smakach Mexican, Barbecue, Chrzanowy, Musztardowy oraz Z Piekła Rodem są dostępne w sprzedaży od lutego do czerwca. W skład oferty produktów Morliny Grill Party wchodzą natomiast kiełbaski grillowe i frankfurterki.
Mechanizm promocji oparty jest na konkursie SMS. Na opakowaniach produktów Morliny Grill Party i keczupów Kotlin naklejone są stickery promocyjne z tzw. dukatami.
Każdy dukat zawiera unikatowy kod alfanumeryczny. Konsument wysyła go pod numer 7114 i w ten sposób zbiera na swoim koncie dukaty. Za każde opakowanie produktów Morliny Grill Party otrzymuje 3 dukaty, a za keczup Kotlin – 2 dukaty. Za zebranie 3 dukatów konsument może otrzymać tacki grillowe Jan Niezbędny, za 8 dukatów – eleganckie akcesoria grillowe, a za 15 dukatów – zestaw mebli ogrodowych. Osoba, która wyśle najwięcej kodów, a tym samym zbierze najwięcej dukatów, dostanie 30 000 zł. Łączna pula nagród to ponad 2 500 sztuk!
Partnerem akcji jest Jan Niezbędny, który przekazał nagrody – tacki grillowe.
Akcja została przygotowana i jest realizowana przez agencję BTL Point Group, wchodzącą w skład Platformy Mediowej Point Group. Serwis WWW zaprojektowała agencja Online Point Group, a technologie mobilne zapewnia Mobile Point Group (AdMobile). Wszystkie agencje są częścią Platformy Mediowej Point Group.
Dołącz do dyskusji: 'Morliny Grill Party z ketchupem Kotlin'