'Monopol GETIN Leasing na rynku rozpoczęty'
Firma GETIN Leasing rozpoczęła kampanię promocyjną opartą na grze internetowej umieszczonej na swojej stronie internetowej
Celem akcji jest pozyskanie jak największej liczby nowych odbiorców witryny oraz budowa ich lojalności.
Idea kreacji oparta została na popularnej grze planszowej "Monopol", w której oprócz szczęścia o wygranej decyduje również zmysł przedsiębiorczości. W ramach GETIN Leasing Monopoly gracz musi wykazać się intuicją, sprytem, refleksem oraz wiedzą. Do pokonania przygotowanych zostało kilka etapów: kasyno, urząd skarbowy, giełda, golf cup, rajd samochodowy. Nagrody przyznawane są co miesiąc, dziesięciu najlepszym uczestnikom zabawy.
- Wraz ze wzrostem liczby użytkowników sieci Internet w Polsce, coraz większą uwagę zwracamy na możliwości rozwiązań webowych. Internet stał się dla nas doskonałym miejscem budowy lojalności naszych dotychczasowych oraz potencjalnych Klientów. Jesteśmy przekonani, że advergaming w połączeniu z e-mail marketingiem po pierwsze poszerzy zakres odbiorców przekazu marketingowego, po drugie wzmocni identyfikację Klienta z marką GETIN Leasing.- mówi Piotr Wawrzynów, Dyrektor Marketingu GETIN Leasing SA
Dołącz do dyskusji: 'Monopol GETIN Leasing na rynku rozpoczęty'