Mońka odchodzi z Axel Springer Polska
Wydawnictwo Axel Springer Polska zlikwidowało stanowisko Dyrektora Zarządzającego ds. Marketingu i Reklamy
Wydawnictwo Axel Springer Polska nie będzie miało Dyrektora Zarządzającego ds. Marketingu i Reklamy. Stanowisko to postanowiono zlikwidować w związku z odejściem z firmy Beaty Mońki, która dotychczas pełniła tą funkcję.
- Pani Mońka zrealizowała postawione przed nią zadania. W imieniu Zarządu Spółki serdecznie dziękuję pani Mońce za zaangażowanie oraz wkład w budowę i rozwój wydawnictwa, a w szczególności za przeprowadzenie restrukturyzacji Biura Reklamy Magazynów oraz Dziennika Fakt - powiedział Wiesław Podkański, Prezes Zarządu wydawnictwa.
Zarząd ASP zdecydował jednocześnie, że Biura Reklamy Magazynów i Dziennika "Fakt" zostaną podporządkowane bezpośrednio Dyrektorowi Generalnemu wydawnictwa. Brand menedżerowie ds. promocji oraz PR i event marketingu, a także Dział Promocji Dziennika "Fakt" będą podlegać bezpośrednio dyrektorom wydawniczym tytułów.
Dołącz do dyskusji: Mońka odchodzi z Axel Springer Polska