SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Monika Nykiel szefową działu social media w ContentHouse

Nowa osoba na stanowisku head of social media w ContentHouse. Po awansie stanowisko obejmuje Monika Nykiel.

W ostatnich latach Monika Nykiel pełniła funkcję content marketing managerki. Z ContentHouse związana jest od 2015 roku. 

Nykiel przez lata zdobywała doświadczenie w tworzeniu różnych formatów treści jako specjalistka, a później managerka. Od 9 lat jest odpowiedzialna za redakcję portalu socialpress.pl – początkowo jako dziennikarka, potem redaktorka i redaktorka prowadząca, a obecnie zastępca redaktora naczelnego.

Zobacz: Kinga Ożóg awansuje na managerkę w ContentHouse

– Przygotowywaliśmy tę zmianę od kilku miesięcy. Nie wyobrażałem sobie nikogo innego na tym stanowisku, więc tym bardziej cieszę się, że Monika podjęła rękawicę social media w naszej firmie – mówi o zmianie w strukturach firmy Grzegorz Miłkowski, CEO ContentHouse.

Jako head of social media Nykiel będzie współpracować merytorycznie z działem PR & content marketing pod przewodnictwem Michała Grzebyka oraz z działem client service prowadzonym przez Agnieszkę Trębacz.

Nykiel zajmie się obsługą klientów ContentHouse z zakresu social media B2B, m.in. Specbau Polska i Hörmann Polska, Phillips-Medisize (Grupa Molex) oraz B2C, m.in. aplikacja dietetyczna peater, Telewizja WP i Kabaret TV, WP VIBEZ.

Dołącz do dyskusji: Monika Nykiel szefową działu social media w ContentHouse

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl