Monika Mocek: z MediaCom Warszawa do Media Data Mind
Do zespołu agencji Media Data Mind (Grupa OMD) dołączyła Monika Mocek, obejmując stanowisko account managera. Ostatnio pracowała w MediaCom Warszawa (GroupM/WPP).
Monika Mocek w Media Data Mind jest odpowiedzialna za prowadzenie zespołu obsługującego klienta farmaceutycznego Bayer i odpowiada za całość prac dla klienta, w tym za tworzenie strategii komunikacyjnych dla poszczególnych brandów oraz wdrażanie rozwiązań z obszaru automatyzacji.
Agencja Media Data Mind w grudniu ub.r. przejęła – w wyniku przetargu – od MediaCom Warszawa obsługę firmy Bayer.
Ostatnio w Mediacom
Monika Mocek ma ponad 10-cio letnie doświadczenie w branży mediowej, we wszystkich typach mediów. W latach 2006-2009 pracowała w Mediaedge: CIA (MEC, obecnie Wavemaker), następnie do 2014 w domu mediowym Starlink i w latach 2014-2018 w Mediacom Warszawa. W swojej karierze pracowała dla czołowych marketerów na rynku: Nivea, Grupa PZU, Procter&Gamble, Grupa Danone, Mars, Volkswagen, jak również dla klientów farmaceutycznych: GSK, Polpharma, KRKA. Ma również doświadczenie w pracy po stronie marketera, które zdobywała jako ekspert ds. komunikacji marketingowej w firmie ubezpieczeniowej Allianz.
Zdaniem Anny Nazar stojącej na czele MDM, o zatrudnieniu Moniki Mocek do zespołu zdecydowało zarówno jej bogate doświadczenie, jak również otwartość na wyzwania i nowe doświadczenia.
Dołącz do dyskusji: Monika Mocek: z MediaCom Warszawa do Media Data Mind