Monika Masztakowska szefową działu sprzedaży i marketingu w Diners Club Polska
Monika Masztakowska awansowała w Diners Club Polska na stanowisko dyrektorki działu sprzedaży i marketingu. Z firmą - wydawcą kart obciążeniowych i kredytowych - związana jest od 2004 roku.
Monika Masztakowska odpowiada za koordynację wszystkich działań z zakresu marketingu i sprzedaży całej firmy. Zastąpiła Pawła Kałudowa, który rozstał się z firmą i przeszedł do PayBack Polska.
Pracę w Diners Club Polska Masztakowska rozpoczęła jako menadżer ds. marketingu i PR w 2004 r. Przez ostatnie trzy lata była menadżerem ds. sprzedaży, a wcześniej przez prawie dwa lata wspierała dział rozwoju produktu.
Wcześniej była związana z firmami z obszaru finansów. Doświadczenie zdobywała realizując projekty między innymi dla banku BPH, Kredyt Banku czy PKO BP.
Jest absolwentką wydziału matematyki Uniwersytetu Jagiellońskiego w Krakowie oraz podyplomowych studiów public relations na Akademii Ekonomicznej.
Dołącz do dyskusji: Monika Masztakowska szefową działu sprzedaży i marketingu w Diners Club Polska