Mona Lisa ucieka z Luwru w nowej reklamie Perrier (wideo)
Agencja Rosepark przygotowała najnowszą, globalną reklamę marki Perrier pod hasłem „ Go for the Extraordinaire”. Słynna Mona Lisa ucieka z Luwru, by podobnie jak młodzi z pokolenia Z dobrze się bawić.
Mona Lisa to jeden z najczęściej oglądanych obrazów w Luwrze. W nowej reklamie marki Perrier ta znana z obrazu kobieta ma już dość tych dziesiątek tysięcy odwiedzin dziennie (ok. 20 tys.) i postanawia się uwolnić. Po raz pierwszy od 500 lat, czyli od śmierci jej twórcy Leonarda da Vinci dama opuszcza ramy obrazy i mury muzeum. Po to, by się dobrze bawić – dzięki wodzie Perrier.
Spot wyreżyserowany przez Manu Cossu pokazuje, jak do życia na nowo budzi się kobieta zamknięta i spragniona w każdym tego słowa znaczeniu.
Kampania najpierw (do niedzieli 2 czerwca) obejmowała wyłącznie Twitter. W dalszej kolejności spot będzie emitowany w telewizji, internecie i social mediach. Spoty w dwóch wersjach: 30 i 20 sek. będą wyświetlane do 23 czerwca. Ich wzmocnieniem ma być reklama na billboardach i w metrze w Paryżu.
Za kreację kampanii odpowiada agencja Rosepark.
Dołącz do dyskusji: Mona Lisa ucieka z Luwru w nowej reklamie Perrier (wideo)