Mona Lisa, ślimaki i bagaże reklamują Go Europe w Orange (wideo)
W internecie ruszyła kampania reklamowa usługi Go Europe w sieci Orange. Akcję, pokazującą zaskakujące sytuacje podczas podróży zagranicznych, przygotowały firmy Publicis Global, Leo Burnett, BadiBadi i MEC.
Kampania Go Europe informuje, że w ramach tej taryfy połączenia przychodzące są darmowe, a pakiety minut dostępne już za 4,90 zł dziennie. Poszczególne spoty pokazują zaskakujące sytuacje podczas podróży zagranicznych z udziałem obrazu „Mona Lisa”, ślimaków podawanych w restauracji i bagaży na lotnisku. Wszystkie reklamy kończą się hasłem: „Zagraniczna podróż potrafi zaskoczyć… ale rachunek telefoniczny już nie”.
Spoty będą emitowane tylko w internecie. Ich koncepcję kreatywną przygotowała agencja Publicis Global, adaptacją na polski rynek zajęła się agencja Leo Burnett, a postprodukcją - studio BadiBadi. Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy MEC.
Go Europe to jedna z nowych usług wprowadzonych do oferty roamingowej Orange z początkiem lipca (zobacz szczegóły). Inne taryfy, Orange Travel i Orange Free, reklamuje Martyna Wojciechowska (przeczytaj więcej i zobacz spoty).
Dołącz do dyskusji: Mona Lisa, ślimaki i bagaże reklamują Go Europe w Orange (wideo)