SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Momentum agencją roku 2006 w Australii

Momentum zdobyła tytuł Agency of the Year w kategorii Promotion Agency of the Year 2006, przyznawany przez australijski dwutygodnik AdNews.

W numerze z 9 lutego 2007 AdNews wyróżnił Momentum za rzeźbę dla kampanii Bertolliego „Smak Toskanii”. Wśród prac agencji zgłoszonych do udziału w konkursie znalazły się między innymi kampania Coke Live 05’ i projekt zrealizowany dla firmy Optus, „Locker Legends”.

Tytuł Promotion Agency of the Year przyznano po raz pierwszy, jako odpowiedź na przyznawane od zeszłego roku Cannes Promo Lions i wzrost znaczenia promocji
w kampaniach reklamowych.

Momentum została wyróżniona również w kategorii Specialist Agency of The Year za przygotowanie eventu dla American Express sponsorującego turniej Austrlian Open.
 
Agencja Momentum istnieje na rynku australijskim od sierpnia 2002 roku.

Dołącz do dyskusji: Momentum agencją roku 2006 w Australii

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl