"Młodzi bogowie" #kruchutko na emeryturze (wideo)
Prudential w swojej nowej kampanii reklamowej uświadamia, że emerytura może trwać więcej niż tylko chwilę, dlatego warto o niej pomyśleć wcześniej i zacząć oszczędzać. Akcji, przygotowanej przez firmy Publicis Lion, SMG Starcom i Corner Shop, towarzyszy hasło #kruchutko.
Prudential w najnowszej odsłonie kampanii ponownie stawia na format "młodych bogów", tym razem jednak bohater zwraca się bezpośrednio do widza i przekonuje, że na emeryturze możemy spędzić wiele lat, a nie tylko „chwilę”. Ubezpieczyciel zachęca do dodatkowego samodzielnego zadbania o emeryturę.
Działania zaplanowano na kilka kolejnych miesięcy. Spoty emitowane będą w telewizji (15 sekund i 30 sekund) oraz w internecie (w wersjach 6, 10 i 15 sekund).
Prudential wykorzystuje w swoich kampaniach linię kreatywną "młodego boga" od 2015 roku. Ostatnie reklamy z udziałem tego bohatera emitowane były w kwietniu zeszłego roku.
Kreację na potrzeby kampanii przygotowała agencja reklamowa Publicis Lion, a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy SMG Starcom. Spoty wyreżyserował Michał Bulik, a ich produkcją zajęło się studio Corner Shop.
Dołącz do dyskusji: "Młodzi bogowie" #kruchutko na emeryturze (wideo)