Mlekpol twierdzi, że "wszyscy lubią Łaciate"
Spółdzielnia Mleczarska Mlekpol ruszyła właśnie z nową kampanią wizerunkową masła marki Łaciate. Spoty i kreacje reklamowe z apetycznymi ujęciami dań mają inspirować Polaków do kuchennych podbojów z wykorzystaniem ich ulubionego masła.
- W nadchodzącej kampanii zwrócimy się zarówno do przyszłych, jak i obecnych konsumentów wybierających masło Łaciate, by za pomocą atrakcyjnej komunikacji podkreślić niezwykłą wszechstronność produktu, a co za tym idzie – niezliczoną ilość sposobów na wykorzystanie go w kuchni. Jednocześnie masło to wyrób tradycyjny, łączący pokolenia, co również zostało zaakcentowane w najnowszych kreacjach – mówi Dorota Grabowska, kierownik działu marketingu w SM Mlekpol.
W ramach kampanii „Wszyscy lubią masło Łaciate” emitowany jest spot telewizyjny o długości 30 sekund oraz jego 15-sekundowy skrót. Emisja odbywać się będzie w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych oraz w stacjach tematycznych.
Komunikację w TV wesprą działania digital, w ramach których marka postawi na wizerunkowe formaty komunikujące hasło przewodnie kampanii. Działania związane z promocją masła nawiązują do komunikacji „Wszyscy lubią Łaciate”, prowadzonej przez ostatnie dwa lata dla mleka Łaciatego.
Dołącz do dyskusji: Mlekpol twierdzi, że "wszyscy lubią Łaciate"