Mlekołaki w nowej wersji Cinisy reklamowane jako „100 proc. dziecięcej natury” (wideo)
W telewizji i sklepach rozpoczęła się kampania reklamowa płatków śniadaniowych Mlekołaki (produkowanych przez Lubellę). Akcję, prowadzoną pod hasłem „100 proc. dziecięcej natury”, przygotowały firmy Scholz and Friends Warszawa, Brainbox i Mindshare Polska.
Spot z kampanii pokazuje, jak brat i siostra jedząc na śniadanie Mlekołaki, przekomarzają się, a potem spędzają aktywnie cały dzień. Reklama podkreśla, że promowane płatki zawierają minerały tylko z natury, pochodzące m.in. z pełnego ziarna, kakao i cynamonu. W kampanii oprócz podstawowej wersji produktu jest promowany jego nowy wariant - Mlekołaki Cinisy w kształcie cynamonowych kwadracików.
Akcja reklamowa trwa od 4 kwietnia. Jest prowadzona w telewizji (spot 30- i 15-sekundowy, billboard sponsorski) oraz punktach sprzedaży (małe opakowania Cinisów są dołączane do Mlekołaków Choco Kulek, Choco Muszelek oraz do płatków Corn Flakes).
>>> Oglądaj najciekawsze spoty reklamowe na tv.wirtualnemedia.pl
Spoty przygotowała agencja Scholz and Friends Warszawa, a billboard sponsorski - agencja Brainbox. Za planowanie i zakup czasu reklamowego odpowiada dom mediowy Mindshare Polska.
Dołącz do dyskusji: Mlekołaki w nowej wersji Cinisy reklamowane jako „100 proc. dziecięcej natury” (wideo)