Mitsubishi wprowadza system Mitsubishi Connect
Podczas salonu samochodowego Los Angeles Auto Show 2017 firma Mitsubishi Motors zaprezentowała nowy pakiet usług w świadczonych ramach samochodowego systemu łączności Mitsubishi Connect – zdalnych usług bezpieczeństwa ("Safeguard and Remote Services").
Platforma Mitsubishi Connect ma integrować się z szeroką gamą samochodowych rozwiązań opartych na systemach łączności. Usługi zdalnego bezpieczeństwa mogą wspomagać kierowców na drogach i poza nimi za pośrednictwem systemów takich jak automatyczne powiadamianie o kolizjach, pomoc wypadkowa SOS, pomoc drogowa, a także zdalnej łączności z samochodem zapewniającej kontrolę działania układów ogrzewania i klimatyzacji, czy wyszukiwania samochodu.
Zdalne usługi bezpieczeństwa będą oferowane za pośrednictwem subskrypcji obejmującej wbudowany moduł kontroli telematycznej, wyposażony w modem komórkowy 4G LTE i funkcję GPS.
Ponadto udostępniona zostanie aplikacja My Mitsubishi Connect na smartfony z systemami Android i Apple, dzięki której użytkownicy będą mogli uzyskać dostęp do zdalnych usług bezpieczeństwa za pomocą swoich urządzeń mobilnych. Aplikacja może łączyć się z Amazon Alexa na urządzeniach takich jak Amazon Echo lub z Google Assistant na odpowiednich telefonach z Androidem, iPhone'ach i urządzeniach Google Home.
Usługi będą oferowane w nowym modelu Eclipse Cross w USA, a na kolejnych wybranych światowych rynkach mają zostać udostępnione w niedalekiej przyszłości.
Dołącz do dyskusji: Mitsubishi wprowadza system Mitsubishi Connect