„Rozpocznij przygodę” w kampanii nowej wersji Mitsubishi ASX (wideo)
Wystartowała kampania reklamowa wspierająca wprowadzenie do sprzedaży nowej wersji samochodu Mitsubishi ASX. Akcję, prowadzoną pod hasłem „Rozpocznij przygodę”, przygotowały i realizują firmy marketingowe SMG Polska, Imagine, Schulz, Bluerank i Kalicińscy.com.
Kampania jest podzielona na dwa etapy. Pierwsza zapraszała odbiorców na Dni Otwarte, podczas których zaprezentowano nową wersję Mitsubishi ASX. Druga ma na celu promowanie zalet tego modelu (takich jak napęd na cztery koła, niezawodne i oszczędne silniki, komfortowe wyposażenie i wysoki poziom bezpieczeństwa) oraz promocyjnej oferty jego zakupu (w programie Business Contract z miesięczną ratą już od 675 zł).
Akcja reklamowa jest prowadzona w telewizji, internecie (m.in. social media, serwisy i aplikacje mobilne, Google, strona docelowa asx2017.mitsubishi.pl), prasie oraz radiu.
Za kreację kampanii, realizację działań oraz planowanie i zakup mediów odpowiadają firmy marketingowe SMG Polska, Imagine, Schulz Brand Friendly, Bluerank i Kalicińscy.com.
Dołącz do dyskusji: „Rozpocznij przygodę” w kampanii nowej wersji Mitsubishi ASX (wideo)
Proszę Was o odsłuchanie tego klipu, Aurelia-Usłysz mnie.