Miniserial „Podziękuj niedocenionym” od Coca-Coli na Polsacie
Od 1 do 17 grudnia przed piątkowym wydaniem „Wydarzeń” na Polsacie emitowany będzie miniserial „Podziękuj niedocenionym”, sponsorowany przez Coca-Colę. Produkcja jest elementem kampanii świątecznej „Powiedz Dziękuję z Coca-Cola”. Akcję przygotowały MediaCom, LiquidThread i Rc2 Raczkiewicz Chenczke Consultants.
„Podziękuj niedocenionym" to 6-odcinkowy cykl reportaży o osobach zaangażowanych w przygotowania świąt. W serii zobaczymy kulisy pracy m.in piekarza, sprzedawcy choinek czy osoby zajmującej się malowaniem świątecznych ozdób. Przesłanie serialu zachęca do okazania wdzięczności tym osobom.
Serial stanowi element świątecznej kampanii „Powiedz Dziękuję z Coca-Cola”. Jego pomysłodawczynią jest Olga Cerkaska. Reżyserem serialu jest Grzegorz Jankowski, który odpowiada także za scenariusz, wraz z Judytą Rudzińską z zespołu producenta Lulu Production.
W ramach wsparcia promocyjnego serialu przygotowano zwiastuny i plansze sponsorskie przy piątkowych emisjach serialu, kampanię na platformie Ipla.tv, za pośrednictwem adScreen oraz wsparcie influencerów, którzy w rolach epizodycznych pojawiają się w produkcji: AbstrachujeTV, reZigiusz, Ajgor, Blowek, Kaiko, Martin Stankiewicz oraz Aleksandra Żuraw.
Za pomysł i strategię kampanii, planowanie i zakup mediów i współpracę z influencerami odpowiada MediaCom. Za obsługę i kreację w kanałach social media i digital odpowiada LiquidThread, a za działania PR - Rc2 Raczkiewicz Chenczke Consultants.
Dołącz do dyskusji: Miniserial „Podziękuj niedocenionym” od Coca-Coli na Polsacie