“MiniMini+ polecamy przez mamy!”. Ruszyła kampania stacji
Kanał dziecięcy MiniMini+ rozpoczął kampanię reklamową pod hasłem „MiniMini+ polecany przez mamy!”. Działania promocyjne, które obejmą radio, telewizję, prasę, internet oraz kina, potrwają do połowy listopada.
- Poprzez tę kampanię pragniemy podkreślić, że dzięki naszej polityce nastawionej na wartościową, mądrą i bezpieczną ofertę programową dla maluchów, MiniMini+ stało się najbardziej zaufanym kanałem dla polskich rodziców - mówi Marta Szwakopf, dyrektor kanałów dziecięcych, lifestyle’owych i dokumentalnych platformy nc+. Nadawca podkreśla, że z badania GfK przeprowadzonego w lutym br. wynika, że stacja MiniMini+ jest najchętniej polecanym kanałem dziecięcym wśród rodziców dzieci w wieku 2-12 lat.
W spocie telewizyjnym zobaczyć można małą dziewczynkę, która wciela się w mamę dla swojej lalki. Reklama emitowana jest w telewizji (TVN, TVN Style, Kuchnia+, Domo+ i MiniMini+).
Działania obejmują także radio (Radio ZET, Trójka, TOK FM, Radio Wawa i VOX FM), prasę („Claudia”, „Przyjaciółka”, „Pani Domu”, „Poradnik Domowy”, „Świat Kobiety”, „Dziecko”, „Mam Dziecko” i „Twoje Dziecko”), internet (dziecko.pl, E-dziecko.pl, YouTube, Facebook, ipla, Player.pl, blogi) i kina (Cinema City, Multikino i Helios).
Kampania reklamowa potrwa do 16 listopada br. Spot wyreżyserował Łukasz Słotwiński, dyrektor działu kreacji nc+. Media zakupił dom mediowy ZenithOptimedia.
Dołącz do dyskusji: “MiniMini+ polecamy przez mamy!”. Ruszyła kampania stacji