Mini Media dla SKOKu
W kwietniu rozpoczęła się nowa, długoterminowa kampania miniboardowa Spółdzielczych Kas Oszczędnościowo-Kredytowych
W kwietniu rozpoczęła się nowa, długoterminowa kampania miniboardowa Spółdzielczych Kas Oszczędnościowo-Kredytowych (SKOK) realizowana przez agencję reklamy zewnętrznej Mini Media.
Jest to druga akcja outdoorowa SKOK-u, w której wykorzystywane są miniboardy. W ubiegłym roku firma ta badała możliwości i skuteczność nośników na wybranych obszarach Polski.
Pierwsza faza obecnej kampanii ma charakter wizerunkowy a w jej kolejnych etapach pojawią się motywy nawiązujące do wybranych produktów znajdujących się w portfelu Kasy, czyli lokaty i kredyty dla osób indywidualnych. Grupą docelową są obecni i potencjalni klienci SKOK, mieszkańcy miast, w których znajdują się jej placówki. Celem kampanii jest ugruntowanie odrębnego wizerunku Spółdzielczych Kas Oszczędnościowo-Kredytowych wobec innych instytucji finansowych, podkreślenie ich spółdzielczego, samopomocowego charakteru i wyjątkowej pozycji klienta - współwłaściciela.
Promocja przebiega we wszystkich miastach, w których znajdują się SKOK-i. Na potrzeby kampanii wynajęto 450 miniboardów formatu 252 x 119 cm zlokalizowanych w miejscowościach powiatowych liczących do 100.000 mieszkańców. Podstawowym kryterium było dostosowanie sieci tablic do sieci oddziałów SKOK w małych i średnich aglomeracjach. Agencja Mini Media zaproponowała tablice istniejące oraz miniboardy dedykowane stawiane nieodpłatnie, na życzenie Klienta. Działania wspierające mają miejsce również w samych oddziałach SKOK, gdzie eksponowane są plakaty z motywem pojawiającym się na miniboardach.
W dużych aglomeracjach skorzystano ze środków komunikacji miejskiej, wykorzystywane są citilighty i klasyczne billboardy. Dodatkowym uzupełnieniem kampanii jest reklama prasowa wyjaśniająca odrębność i wyjątkowość SKOK-ów na rynku usług finansowych. Planowaniem i zakupem mediów oraz kreacją zajął się Zespół do spraw Promocji i Reklamy Kasy Krajowej - instytucji centralnej systemu SKOK-ów w Polsce.
Dołącz do dyskusji: Mini Media dla SKOKu