MindShare rozwija działalność badawczą
MindShare od kilku miesięcy rozwija w Krakowie własne studiobadań telefonicznych CATI.
Studio CATI MindShare wykonuje wszelkie badania sondażowe, w tympowtarzalne badania kondycji marki (trackingi).
Posiada unikalną platformę badania materiałów reklamowych,łączącą wywiad telefoniczny z badaniem on-line. Przy studiu CATIdziała także pracowania badań jakościowych, zajmująca sięrealizacją badań fokusowych. Oferta studia skierowana jest zarównodo klientów MindShare jak i firm spoza tego grona - podano wkomunikacie.
"CATI jest wymarzonym sposobem prowadzenia badań dla tychmarketerów, dla których liczy się jakość, szybkość i cena.Umożliwia błyskawiczne uruchomienie badań dla całej Polski lubdowolnego obszaru geograficznego, których wyniki będą dostępne jużw momencie zakończenia ostatniego wywiadu. Jakość otrzymywanychdanych przewyższa inne techniki badawcze, z uwagi na wielostopniowąkontrolę pracy ankieterów. Dzięki wykorzystaniu najnowszychtechnologii komunikacyjnych jesteśmy w stanie zaoferować towszystko klientom w cenie niższej niż ta, jaką dotychczas oferowałrynek. Chcemy przyczynić się w ten sposób do zwiększeniadostępności badań"- mówi Wojciech Guzik, dyrektor studia wKrakowie.
Dołącz do dyskusji: MindShare rozwija działalność badawczą