Mindshare Polska będzie nadal planować i kupować media do kampanii Maspexu Wadowice
Dom mediowy Mindshare Polska obronił obsługę mediową Grupy Maspex Wadowice, do której należą takie marki jak Lubella, Tiger,Tymbark, Kubuś i Łowicz.
Mindshare Polska będzie nadal odpowiedzialny za planowanie i zakup mediów dla Grupy Maspex Wadowice. Agencja wygrała kilkuetapowy przegląd ofert trwający od jesieni ub.r. Liczby i nazw pozostałych firm biorących w nim udział marketer nie podaje.
Do zadań Mindshare Polska będzie należało opracowanie strategii, planowanie, zakup i optymalizacja kampanii marketera we wszystkich typach mediów dla wszystkich jego marek. Zespołem obsługującym Maspex w Mindshare kieruje Maciej Świątek, director, client leadership.
Agencja zaczęła współpracę z tym marketerem z początkiem 2014 roku, po tym jak pod koniec 2013 roku pokonała w przetargu ZenithOptimedia Group, który wcześniej przez kilka lat obsługiwał Maspex mediowo.
Dołącz do dyskusji: Mindshare Polska będzie nadal planować i kupować media do kampanii Maspexu Wadowice