Miłosz Stanisławski na czele sprzedaży i marketingu w Sound Garden Hotel
Miłosz Stanisławski objął stanowisko dyrektora sprzedaży i marketingu powstającego w Warszawie samoobsługowego Sound Garden Hotel. Poprzednio pracował w Platinum Residence.
Miłosz Stanisławski jako dyrektor sprzedaży i marketingu w Sound Garden Hotel odpowiada za przygotowanie koncepcji marki tego obiektu, jego wizerunek oraz działania promocyjne i reklamowe. Zajmuje się też przygotowywaniem i wdrażaniem strategii sprzedaży oraz jej realizacją we wszystkich segmentach. Ponadto buduje zespół, do którego zadań należeć będzie m.in. obsługa klientów sektora MICE, organizujących w centrum konferencyjnym eventy, konferencje czy szkolenia.
Sound Garden Hotel jest obecnie budowany w Warszawie, niedaleko lotniska Okęcie, w ramach kompleksu Business Garden. Jest zapowiadany jako samoobsługowy hotel muzyczny z ponad 200 pokojami. Ma zostać otwarty w marcu przyszłego roku.
Poprzednio Miłosz Stanisławski pełnił funkcję dyrektora sprzedaży Platinum Residence. Wcześniej pracował w warszawskich hotelach Jan III Sobieski i Rialto.
Dołącz do dyskusji: Miłosz Stanisławski na czele sprzedaży i marketingu w Sound Garden Hotel