SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

“Miłość nad rozlewiskiem” pokonała konkurencję, 19 mln zł z reklam

Serial “Miłość nad rozlewiskiem” oglądało w niedziele w TVP 1 więcej widzów niż nadawane w tym czasie propozycje konkurencji. Produkcja miała mniej oglądających niż jej pierwsza część, ale zarobiła więcej z reklam.

Serialowe losy bohaterów “Miłości nad rozlewiskiem” w każdą niedzielę ok. 20.25 śledziło średnio 4,46 mln widzów, co dawało Jedynce w tym czasie 26,32 proc. udziału w grupie 4+ i 22,63 proc. w komercyjnej 16-49 – wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla Wirtualnemedia.pl.

Nadawana jesienią ub.r. w TVP 1 poprzednia część opowieści, która nosiła pt. “Dom nad rozlewiskiem”, miała nieco lepsze wyniki oglądalności. Oglądało ją bowiem średnio 4,68 mln osób, a udziały wynosiły odpowiednio 27,07 proc. i 23,90 proc. Wtedy serial ruszył jednak w dopiero październiku br. i nadawany był aż do Świąt Bożego Narodzenia.

Mimo nieznacznego spadku widowni Jedynka zachowała pozycję lidera w paśmie emisji serialu, zarówno w grupie wszystkich widzów jak i w grupie komercyjnej. Drugie miejsce w tym czasie zajęła telewizja TVN, nadająca przez 12 tygodni “Taniec z gwiazdami” (a w zeszłą niedzielę film), co dało jej 23,69 proc. udziału w 4+. Na kolejnych pozycjach znalazły się kanały: TVP 2 i Polsat, których wyniki w 4+ były prawie identyczne – odpowiednio 12,35 proc. i 12,34 proc.

Wpływy z reklam wyemitowanych przed i po odcinkach “Miłości nad rozlewiskiem” wyniosły 18,6  mln zł. Na poprzedniej części opowieści Jedynka zarobiła 17,7 mln zł (dane cennikowe netto bez rabatów).

Z danych telemetrycznych wynika, że serial oglądały głównie kobiety, widzowie po 40. roku życia, mieszkańcy wsi oraz osoby z wykształceniem podstawowym i wyższym.

TVP 1 ma w planach kontynuację opowieści. Dwie pierwsze serie powstały na podstawie książek Małgorzaty Kalicińskiej opowiadających o losach Małgosi, kreowanej ponownie przez Joannę Brodzik. Ponieważ kolejnej książki o niej już nie ma, scenariusz do trzeciego sezonu będą musieli wymyślić w całości scenarzyści.
 


Oglądalność “Miłości nad rozlewiskiem” odcinek po odcinku

 Wszyscy 4+16-49
DataAMRSHR %SHR %
12-09-20104 361 34127,46%22,75%
19-09-20104 348 59226,40%22,17%
26-09-20104 311 49225,78%23,16%
03-10-20104 673 29227,94%24,38%
10-10-20104 261 47325,58%21,88%
17-10-20104 575 42126,49%22,31%
24-10-20104 524 62526,00%21,43%
31-10-20103 886 40724,05%20,46%
07-11-20104 211 51324,32%21,49%
14-11-20104 296 83225,00%20,39%
21-11-20104 185 05024,20%20,81%
28-11-20104 663 97425,69%24,56%
05-12-20105 674 92433,14%27,94%
Średnia4 461 81026,32%22,63%


Widownia konkurencji w czasie emisji serialu

 Wszyscy 4+16-49
StacjaAMRSHR %SHR %
TVP 1 – Miłość nad rozlewiskiem4 461 81026,32%22,63%
TVN4 017 00423,69%20,11%
TVP 22 094 03812,35%12,35%
Polsat2 092 12512,34%16,56%


Profil widowni “Miłości nad rozlewiskiem”

Miłość nad rozlewiskiem ADH %AFF
PłećMężczyźni36,87%77
 Kobiety63,13%122
Wiek 4-91,98%33
  10-153,91%56
 16 - 192,00%35
 20 - 243,02%37
 25 - 294,53%51
 30 - 346,37%78
 35 - 396,94%98
 40 - 447,10%110
 45 - 499,04%127
 50 - 5411,56%140
 55 - 5910,50%138
 60+33,05%169
Wlk. miastaWieś47,35%122
 < 50 tys.21,76%90
 50-100 tys.6,70%78
 100-200 tys.7,16%90
 > 200 tys.17,03%84
ZawódTop management7,03%90
 Pracownicy średniego szczebla15,84%109
 Pracownicy fizyczni i rolnicy18,89%93
 Emeryci39,32%158
 Inni18,92%58
WykształceniePodstawowe52,85%115
 Średnie29,16%98
 Wyższe12,10%106
 Inne5,89%45





 

Dołącz do dyskusji: “Miłość nad rozlewiskiem” pokonała konkurencję, 19 mln zł z reklam

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl