„Dołącz do generacji Mi” - Bank Millennium reklamuje Millenet w nowej odsłonie (wideo)
Bank Millennium udostępnił w nowej wersji swoją platformę bankowości elektronicznej Millenet. Wspiera to kampania reklamowa pod hasłem „Dołącz do generacji Mi”.
Nowa odsłona serwisu internetowego i aplikacji mobilnej Millenet została przygotowana we własnym zakresie przez Bank Millennium. Na platformie wprowadzono nowe rozwiązania technologiczne (m.in. mikroserwisy) i design.
Z platformy mogą na razie korzystać pierwsi klienci Banku Millennium, stopniowo będzie ona udostępniona kolejnym grupom użytkowników.
- Wierzymy, że dobra komunikacja i zrozumienie codziennych potrzeb klientów w kontakcie z bankiem są niezbędne, aby dostarczyć to, czego użytkownicy rzeczywiście potrzebują. Nowe rozwiązania w bankowości elektronicznej projektowaliśmy tak, aby każdy z naszych klientów był traktowany w sposób indywidualny - podkreślamy to w komunikacji reklamowej. Naszą ambicją jest, by każdy klient mógł powiedzieć „mój bank rozumie mnie i ułatwia mi wszystko, co robię” - opisuje Halina Karpińska, dyrektor departamentu bankowości elektronicznej w Banku Millennium.
Nową odsłonę Millenetu wspiera kampania reklamowa pod hasłem „Dołącz do generacji Mi”. Jest realizowana w internecie: na YouTubie i platformach VOD.
Kreację kampanii przygotowała agencja reklamowa Change Serviceplan, a za zakup mediów odpowiada dom mediowy Carat Polska.
Dołącz do dyskusji: „Dołącz do generacji Mi” - Bank Millennium reklamuje Millenet w nowej odsłonie (wideo)