Milionowy „Tele Tydzień” z dodatkiem „Niezbędnik Kibica” na Euro 2016
Poniedziałkowe wydanie „Tele Tygodnia” (Wydawnictwo Bauer) ukaże się na rynku z dodatkiem sportowym „Niezbędnik Kibica”.
Dołączona do „Tele Tygodnia” książeczka „Niezbędnik Kibica” ma 32 strony, na których znajdą się informacje dotyczące Mistrzostw Europy w Piłce Nożnej Francja 2016: opisy grup i drużyn, terminarz rozgrywek, ciekawostki dotyczące stadionów, a także wypowiedzi gwiazd, które typują zwycięzców.
„Tele Tydzień” z dodatkiem ukaże się w nakładzie miliona egzemplarzy i wsparty będzie kampanią telewizyjną w stacjach ogólnopolskich i tematycznych.
>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki
Media zaplanował dom mediowy MEC, a kreację spotu przygotowała agencja Digit-Art. Cena wydania „Tele Tygodnia” z dodatkiem nie uległa zmianie i wynosi 1,99 zł.
Według danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl, średnia sprzedaż ogółem „Tele Tygodnia” w I kwartale br. wyniosła 797 708 egz.
Dołącz do dyskusji: Milionowy „Tele Tydzień” z dodatkiem „Niezbędnik Kibica” na Euro 2016