Teleturniej „Milionerzy” stracił 190 tys. widzów, TVN wiceliderem rynku
Po trzech tygodniach emisji „Milionerów” w wiosennej ramówce br. ogląda średnio 1,65 mln osób, o 190 tys. widzów mniej niż rok temu. TVN w czasie emisji teleturnieju zajmuje drugie miejsce w rynku telewizyjnym.
Nowe odcinki „Milionerów” na antenie TVN oglądać można od poniedziałku do czwartku o godz. 20.55, począwszy od 15 lutego 2021 roku. Do zeszłego czwartku, tj. 4 marca stacja pokazała dwanaście pierwszych odcinków, które śledziło średnio 1,65 mln widzów. Przełożyło się to na 11,42 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 10,67 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 10,51 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę
Do tej pory najwięcej widzów zgromadził odcinek teleturnieju z 18 lutego br., który oglądało średnio 2,06 mln widzów.
Dla porównania, wiosną ub.r. po trzech pierwszych tygodniach teleturniej „Milionerzy” miał 1,84 mln widzów (odpowiednio 12,21 proc., 12,08 proc. oraz 11,64 proc. udziału). Format stracił 190 tys. widzów.
TVN w czasie emisji prowadzonego przez Huberta Urbańskiego teleturnieju jest wiceliderem oglądalności w rynku telewizyjnym. Pierwsze miejsce o tej porze zajmuje Dwójka, a jej udział wynosi 19,52 proc. Stacja w poniedziałki i we wtorki o tej porze emituje serial „M jak miłość”, w środy - „Na dobre i na złe”, a w czwartki - „Na sygnale”. Trzeci jest Polsat (filmy fabularne, „Ninja Warrior Polska”, „Nasz nowy dom”, „Komisarz mama” i „Przyjaciółki”; 7,02 proc.), a czwarta - TVP1 (różne audycje, w tym m.in. „Teatr TV”, mecze Ligi Mistrzów i „Sprawa dla reportera”; 5,82 proc.).
Również wśród widzów w grupach 16-49 i 16-59 TVN jest drugi.
Udział TVN w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2020 roku wyniósł 7,49 proc.
Dołącz do dyskusji: Teleturniej „Milionerzy” stracił 190 tys. widzów, TVN wiceliderem rynku
wal sie ze swoją zasraną dwójką