Milion widzów walki Artura Szpilki z Deontayem Wilderem w Polsacie i Polsacie Sport
W nocy z soboty na niedzielę odbywała się gala z Barclays Center, którą w Polsce transmitował Polsat i Polsat Sport. Jej średnia oglądalność na obu antenach wyniosła 860 tys. widzów, a walka Artura Szpilki z Deontayem Wilderem przyciągnęła niemal milion oglądających.
Całą galę z Barclays Center w Polsacie i Polsacie Sport można było oglądać między godz. 3.00 a 6.00 (w nocy z 16 na 17 stycznia br.). Jej średnia widownia na obu antenach wyniosła 860 tys. osób - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, udostępnionych przez Telewizję Polsat.
Natomiast starcie Artura Szpilki o pas mistrzowski WBC miało niemal milion, co przełożyło się na 74,6 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów i 64,7 proc. w grupie komercyjnej 16-49.
Najwyższą chwilową widownię (1,06 mln oglądających) obie anteny zanotowały tuż po walce Artura Szpilki z Deontayem Wilderem, kiedy to Polak leżał na ringu znokautowany przez Amerykanina (było to około godz. 5.42).
Dodajmy, że wśród męskiej części widowni w grupie komercyjnej walka Szpilka - Wilder przyciągnęła 71,4 proc. odbiorców.
Z danych wynika, że w 2015 roku udział Polsatu Sport w rynku telewizyjnym wyniósł 0,64 proc. .
Dołącz do dyskusji: Milion widzów walki Artura Szpilki z Deontayem Wilderem w Polsacie i Polsacie Sport