Miliard zł z reklam dla RMF FM, Jedynka najbardziej w górę (TOP 10)
Spośród 10 stacji radiowych z największymi wpływami z reklam tylko jedna - Vox FM - zanotowała w br. ich spadek. Przychody reklamowe RMF FM przekroczyły 1 mld zł, a Jedynka zanotowała wzrost o ponad 60 proc.
Cały rynek radiowy zarobił w okresie od stycznia do października br. z reklam 3,57 mld zł, o 18,2 proc. więcej niż w analogicznym okresie ub.r. - wynika z danych cennikowych Kantar Media.
Liderujący RMF FM zwiększył wpływy reklamowe o 15,2 proc., przekraczając kwotę 1 mld zł. Drugie miejsce zestawienia stacji radiowych z największymi przychodami z reklam zajmuje Radio Zet. Reklamodawcy zainwestowali w promocję na antenie tej stacji 708,6 mln zł, czyli 17,5 proc. więcej niż rok temu. Trzecia lokata przypadła radiowej Trójce, która na reklamach zarobiła w omawianym okresie 180,3 mln zł (35,1 proc. więcej niż rok temu).
Największą dynamikę wpływów reklamowych zanotowała w tym czasie radiowa Jedynka. Jej przychody wzrosły o 60,6 proc., do 106,5 mln zł.
Kolejne pozycje w zestawieniu przychodów z reklam zajmują: Tok FM - 66,1 mln zł (wzrost o 18 proc.), Eska Warszawa - 51,1 mln zł (wzrost o 22,5 proc.), Eska Wrocław - 46,9 mln zł (wzrost o 8,1 proc.), Vox FM - 45,1 mln zł (spadek o 8,3 proc.), Złote Przeboje Warszawa - 44,3 mln zł (wzrost o 13,6 proc.), Eska Poznań - 44,2 mln zł (wzrost o 0,7 proc.).
Dołącz do dyskusji: Miliard zł z reklam dla RMF FM, Jedynka najbardziej w górę (TOP 10)