Mikroreklama Sony na korkach piłkarza Arsenalu (wideo)
Ruszyła kampania "Microtising" firmy Sony, w ramach której mikroskopijne reklamy umieszczono na korkach butów sportowych piłkarza Arsenalu Londyn Oliviera Girouda.
W kampanii "Microtising" (połączenie słów "micro" i "advertising") logo Sony i logo 4K umieszczono na korkach butów piłkarskich Oliviera Giroud, co ma podkreślać kolory i szczegóły obrazu w technologii 4K dostępnej w telewizorach japońskiego producenta.
Ponadto Sony zamierzamy umieścić swoje mikroreklamy na źdźbłach trawy na piłkarskim boisku.
Współpraca Sony z angielskim klubem i pochodzącym z Francji piłkarzem jest rozwinięciem kampanii Sony z 2013 r., którą wykorzystano na wielkoszlemowym turnieju tenisowym w Wimbledonie. Brytyjska tenisistka Anne Keothavong prezentowała wówczas mikroskopijne napisy reklamowe na paznokciach, sznurówkach i sprzęcie sportowym.
Dołącz do dyskusji: Mikroreklama Sony na korkach piłkarza Arsenalu (wideo)