Miesięczniki dla mężczyzn: CKM i Forbes liderami
Dane ZKDP o sprzedaży miesięczników dla mężczyzn pokazują, że Forbes jest liderem wśród miesięczników biznesowych a CKM lifestylowych.
'CKM' (Marquard Media Polska) miał w styczniu 2007 sprzedaż ogółem na poziomie 122 600 egz. (o 10 proc. więcej niż w analogicznym okresie 2006 roku) – wynika z najnowszych danych ZKDP na temat sprzedaży miesięczników lifestylowych dla mężczyzn.
Na drugie miejscu uplasował "Playboy" (ten sam wydawca) - 97 155 egz. a na trzecim magazyn shoppingowy "Logo" (Agora) - 70 155 egz.
styczeń | ||
2007 | 2006 | |
ZKDP | Sprzedaż ogólem | |
CKM | 122600 | 110370 |
Playboy | 97155 | 97426 |
Logo | 70155 | - |
Men’s Health Polska | - | 62501 |
Porównując dane "miesiąc do miesiąca" miesięczniki CKM i Playboy zanotowały spadek sprzedaży.
2007/2006 | ||
styczeń | grudzień | |
ZKDP | Sprzedaż ogólem | |
CKM | 122600 | 132586 |
Playboy | 97155 | 101453 |
Logo | 70155 | 71060 |
Men’s Health Polska | - | 61300 |
W styczniu 2007 - w segmencie miesięczników biznesowych - największą sprzedaż ogółem miał 'Forbes' - na poziomie 45 335 egz. (w analogicznym okresie 2006 roku - 43 099 egz.). Na drugim miejscu znalazł się "Manager Magazin" - ze sprzedażą 30 935 egz. (rok wcześniej 20 854 egz.).
styczeń | ||
2007 | 2006 | |
ZKDP | Sprzedaż ogólem | |
Forbes | 45335 | 43099 |
Manager Magazin | 30935 | 20854 |
Porównując dane "miesiąc do miesiąca" wzrost odnotowały oba miesięczniki.
2007/2006 | ||
styczeń | grudzień | |
ZKDP | Sprzedaż ogólem | |
Forbes | 45335 | 35802 |
Manager Magazin | 30935 | 29588 |
Podobne informacje - styczniowe dane ZKDP:
- 25 proc. wzrost sprzedaży Gazety Wyborczej
- Dzienniki regionalne tracą czytelników
- 'Wprost' goni 'Politykę' i 'Newsweek'
- 'Tina' wyprzedziła 'Przyjaciółkę'
- Twój Styl zyskuje, konkurencja w dół
- "Świat Kobiety" numerem jeden
- Spada sprzedaż miesięczników młodzieżowych
- 'Dziecko' liderem
Dołącz do dyskusji: Miesięczniki dla mężczyzn: CKM i Forbes liderami