Miesięcznik „Fronda” ze sprzedażą na poziomie 15 tys. egz. Rusza prenumerata
Sprzedaż pierwszego numeru miesięcznika „Fronda” (Fratria) wyniosła ok. 15 tys. egz. - Tytuł zdobył już grupę stałych czytelników, teraz czas na prenumeratę, rozwój pisma i sieci kolportażu - zapowiada Tomasz Przybek, prezes Fratrii.
Pierwsze wydanie „Frondy” ukazało się 30 stycznia br. w nakładzie 55 tys. Jak wynika z danych wydawcy, jego sprzedaż wyniosła ok. 15 tys. egz. Wstępne dane pokazują też, że sprzedaż drugiego numeru miesięcznika będzie wyższa. Wspierała go kampania outdoorowa w największych miastach Polski - na billboardach pojawił się Grzegorz Górny, redaktor naczelny pisma.
- To dobry, optymistyczny sygnał pozwalający nam na dalszą pracę nad tytułem - mówi Przybek.
W uruchomionej właśnie prenumeracie „Frondy” za 12 numerów zapłacić trzeba 82 zł, prenumerata kwartalna kosztuje zaś 27 zł. Cena kioskowa jednego wydania to 9,90 zł - na rynku jest już trzeci numer magazynu.
>>> Zobacz Jedynki gazet i magazynów w naszym nowym serwisie
„Fronda” jest konserwatywnym miesięcznikiem poświęconym znanym postaciom, wydarzeniom oraz zjawiskom cywilizacyjnym, kulturowym, obyczajowym i naukowym. Tytuł wydawany jest na licencji Wydawnictwa Fronda.
Fratria wydaje też tygodnik „W Sieci”, miesięczniki „W Sieci Historii” i „Gazeta Bankowa” oraz jest właścicielem portali z Grupy wPolityce.pl. W kwietniu na rynek wejdzie przygotowany przez tę spółkę tygodnik tabloidowy
Dołącz do dyskusji: Miesięcznik „Fronda” ze sprzedażą na poziomie 15 tys. egz. Rusza prenumerata
I zaraz się zacznie rzyganie Europejczyków z pod znaku Kuzniar Travel