Microsoft uruchamia największą brytyjską kampanię w historii
W sobotę 11 października wystartowała największa w historiikampania reklamowa firmy Microsoft na rynku brytyjskim.
Celem kampanii jest wzbudzenie zainteresowania konsumentówproduktami Microsoftu z rodziny Windows, takich jak Windows Vista,Windows Mobile i Windows Live - informuje serwis BrandRepublic.
Reklamy o wspólnym tytule "Real PC" zostały przygotowane przezagencję Crispin Porter + Bogusky. W przeciwieństwie do reklamprezentowanych na rynku amerykańskim, nie wezmą w nich udziału BillGates i Jerry Seinfeld. Zamiast nich pojawią się zwykli użytkownicyz całego świata, którzy będą opowiadać o tym co kochają w swoichpecetach z Windowsem.
Firma zaprasza też Brytyjczyków do włączenia się w kampanię ipodzielenie się własnymi opiniami z wykorzystaniem zwrotu "I'm aPC". Mogą oni to zrobić poprzez wysłanie własnych klipów wideo nastronę windows.co.uk lub nagranie wiadomości w tzw. "video podach"podróżujących po Wielkiej Brytanii między październikiem alistopadem. Osoby takie będą miały szansę wystąpić w reklamachMicrosoftu, które będą prezentowane w internecie, telewizji i nanośnikach outdoor.
Za planowanie i zakup mediów w ramach kampanii koncernu zRedmond na rynku brytyjskim odpowiedzialny jest dom mediowyUniversal McCann.
źródło: Brand Republic
Dołącz do dyskusji: Microsoft uruchamia największą brytyjską kampanię w historii