Microsoft sprzedaje Razorfish
Microsoft wynajął firmę Morgan Stanley do znalezienia kupca naagencję cyfrową Razorfish.
Potencjalnym nabywcą może okazać się francuski holding reklamowyPublicis Groupe, który zapowiadał niedawno, że ma w swoich planachprzejęcia w sektorze reklamy cyfrowej.
Koncern z Redmond kupił Razorfish w 2007 roku, w ramachprzejęcia za 6 miliardów dolarów zajmującej się reklamą onlinefirmy aQuantive. Wcześniej agencja nosiła nazwę Avenue ARazorfish.
Według analityków rynku, Razorfish może być aktualnie warta od600 do 700 milionów dolarów. Mająca swoją siedzibę w Seattle jednaz największych cyfrowych agencji na świecie zatrudnia ponad 2tysiące pracowników, a wśród jej klientów są takie marki jakAdidas, Audi, Coca-Cola, Disney, Kraft i Nike.
Oprócz Publicis Group, jako potencjalnych nabywców Razorfish,wymienia się również inne duże grupy reklamowe, takie jak Omnicomczy WPP.
Dołącz do dyskusji: Microsoft sprzedaje Razorfish