Microsoft reklamuje „cloud power” - również na iPadach
Rozpoczęła się kampania reklamowa usług cloud computing oferowanych przez Microsoft. Akcję – oprócz tradycyjnego internetu i prasy obejmującą również iPady – przygotowały firmy Wunderman i Universal McCann.
Kampania reklamowa usług cloud computing Microsoftu ma charakter wizerunkowo-edukacyjny. Akcja pod hasłem „Cloud power” przedstawia specyfikę rozwiązań opartych na tej technologii. Jednocześnie kampania reklamuje trzy konkretne usługi: Windows Azure (tworzenie i hosting aplikacji), Microsoft Office 365 (narzędzia biurowe dostępne w chmurze) oraz Windows Server Hyper V (rozwiązanie służące do zwiększania wydajności infrastruktury informatycznej i obniżania kosztów).
Akcja – rozpoczęta tuż przed Bożym Narodzeniem – obejmuje internet (m.in. miniserwisy na temat usług cloud computingowych Microsoftu ze specjalistycznymi materiałami) oraz prasę (materiały redakcyjne w magazynach wydawanych przez IDG i Burda Media). W dniu premiery kampanii interaktywna reklama ukazała się też wraz z wydaniem czasopisma „Computerworld” na iPady). Akcję przygotowały agencja reklamowa Wunderman (kreacja) oraz dom mediowy Universal McCann (planowanie i zakup mediów).
Dołącz do dyskusji: Microsoft reklamuje „cloud power” - również na iPadach