Microsoft ma nowego szefa marketingu
Chris Capossela będzie nowym szefem marketingu w firmie Microsoft.
Capossela zastąpi Mich Mathews, która niedawno zakomunikowała władzom Microsoftu o swoim odejściu, co nastąpi latem tego roku (więcej na ten temat).
Capossela obejmie stanowisko starszego wiceprezesa działów Consumer Channels i Central Marketing Group. Consumer Channels to nowo utworzony dział, w którym połączono zespoły Retail, Mobile Operator i Distribution.
Jako szef marketingu Capossela będzie odpowiadał za sięgające ponad miliard dolarów rocznie nakłady Microsoftu na działania marketingowe. Będzie bezpośrednio podlegał dyrektorowi ds. operacyjnych Kevinovi Turnerowi.
Capossela pracuje w Microsofcie od 20 lat. Ostatnio był starszym wiceprezesem działu Microsoft Office Division i odpowiadał za wprowadzenie na rynek pakietów aplikacji biurowych Office 2007 i Office 2010 oraz towarzyszące im kampanie reklamowe.
Dołącz do dyskusji: Microsoft ma nowego szefa marketingu