SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Michał Staszewski szefem marketingu „Do Rzeczy”. Rita Schultz dyrektorem projektów specjalnych PMPG

Rita Schultz dołączyła do zespołu biura reklamy Grupy PMPG Polskie Media, gdzie objęła stanowisko dyrektora zarządzającego ds. projektów specjalnych. Z kolei marketingiem i sprzedażą tygodnika „Do Rzeczy” i miesięcznika „Historia Do Rzeczy” pokieruje Michał Staszewski.

Ostatnio Rita Schultz była dyrektorem ds. komercyjnych w Gremi Media Communications. Wcześniej odpowiadała za projekty specjalne „Bloomberg Businessweek Polska”, była również redaktor naczelną magazynu „Polish Market” i kierowała magazynem „Home&Market”. Pełniła także funkcje m.in. dyrektora ds. współpracy z instytucjami w Expanderze oraz była dziennikarką „Prawa i Gospodarki”, „Pulsu Biznesu”, „BusinessWeeka” i „Boss Gospodarki”.

Michał Staszewski przez ostatnie trzy lata pracował w biurze reklamy Fratrii. Wcześniej był związany z Burda Media Polska, gdzie pełnił obowiązki head group managera zespołu sprzedaży magazynów poradnikowych. Pracował także dla Polsat Media i Wydawnictwa Bauer.

Z kolei w sierpniu do Grupy PMPG Polskie Media dołączył jako digital business manager Arkadiusz Mężyński. W przeszłości pracował m.in. jako dyrektor ds. e-commerce w Infor.pl oraz kierownik projektów e-commerce w Wirtualnej Polsce.

Dołącz do dyskusji: Michał Staszewski szefem marketingu „Do Rzeczy”. Rita Schultz dyrektorem projektów specjalnych PMPG

5 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Tryt
Michał - łapka w górę! Powodzenia
0 0
odpowiedź
User
Greg
Dobre nazwiska! Powodzenia!
0 0
odpowiedź
User
Marcin
To powodzenia Stachu.
0 0
odpowiedź