Michał Głowala szefem innowacji w DDB Warszawa
Michał Głowala objął stanowisko head of innovation w agencji reklamowej DDB Warszawa.
Stanowisko szefa innowacji to nowa funkcja w strukturze agencji, utworzona w celu "wzmocnienia dynamicznego rozwoju DDB Warszawa poprzez innowacyjne rozwiązania dla klientów agencji".
- Jeszcze nigdy w historii ludzkości innowacje, tak szybko nie przestawały być nowe jak dziś. W komunikacji marketingowej innowacje są paliwem zauważalności i efektywności, dlatego codziennie musimy się starać bardziej, stąd nowa rola Michała - mówi Szymon Gutkowski,managing director i partner DDB Warszawa.
Głowala jest związany z DDB od 2017 roku. Pracując na stanowisku digital art director współtworzył komunikację dla wszystkich klientów DDB Warszawa od strony szeroko rozumianej technologii.
Wcześniej związany był min. z Happy Endians Digital Production. W nowej roli będzie odpowiedzialny min. realizację strategii innowacji dla DDB we współpracy z szefami innych działów.
Wśród klientów DDB Warszawa są m.in. McDonald’s, VW, Porsche, Durex, Spotify, eobuwie.pl.
Dołącz do dyskusji: Michał Głowala szefem innowacji w DDB Warszawa