Michał Brudzyński w G+J Polska
Z Hachette Filipacchi Polska do G+J Polska na stanowisko dyrektora marketingu ds. korporacyjnych.
W strukturze G+J Polska zostało stworzone nowe stanowisko Dyrektora Marketingu ds. Korporacyjnych, które z dniem pierwszego lutego br. obejmie Michał Brudzyński.
Przez ostatnie dwa lata Michał Brudzyński był dyrektorem marketingu w wydawnictwie Hachette Filipacchi Polska.
Poprzednio pracował w G+J Polska jako zastępca dyrektora grupy reklamy i marketingu. Wcześniej związany był z wydawnictwem Media Express oraz Agorą.
- Powołanie w/w funkcji nie zmienia dotychczasowej struktury G+J Polska, tj. marketing brand menagerowie poszczególnych tytułów /grup tytułów podlegać będą nadal pod dyrektorów wydawniczych/wydawców - zapowiada Magdalena Malicka, prezes G+J Polska.
Michał Brudzyński odpowiedzialny będzie za marketing i PR korporacyjny oraz marketing strategiczny wydawnictwa.
Dołącz do dyskusji: Michał Brudzyński w G+J Polska