Mężczyzna w kuchni w nowym spocie "Lubella i 1000 pomysłów" (wideo)
Grupa Maspex Wadowice kontynuuje kampanię marki Lubella prowadzoną pod hasłem "Lubella i 1000 pomysłów", w której wykorzystuje poklatkową animację. W nowym spocie zachęca do przygotowania dania z Muszelkami morskimi.
"Lubella i mężczyzna w kuchni" to druga tegoroczna reklama z cyklu komunikacji "Lubella i 1000 pomysłów", który potrwa przez cały rok. Spot prezentuje przepis na Muszelki morskie z wędzonym łososiem, a także pokazuje jak świetnie w roli kucharza odnajduje się mężczyzna.
Spot został zrealizowany w formie animacji poklatkowej, charakterystycznej dla całej kampanii. Formuła jest kontynuacją zeszłorocznej kampanii, która wywołała spór pomiędzy agencją GPD, która odpowiada za kreację tych reklam a agencją Schulz Brand Friendly. Według tej ostatniej Maspex skopiował pomysł stworzony przez Schulz dla firmy Madej Wróbel.
Planowaniem i zakupem mediów na potrzeby kampanii zajął się dom mediowy Mindshare.
Dołącz do dyskusji: Mężczyzna w kuchni w nowym spocie "Lubella i 1000 pomysłów" (wideo)