SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Metamorfoza Global eMarketing

Firma Global eMarketing SA istniejąca od 1999 roku zmieniła nazwę na Gemius SA

Zmiana nazwy to konsekwencja prowadzonych przez firmę działań zmierzających do umocnienia jej wizerunku jako firmy badawczej. W najbliższych latach Gemius SA planuje utrzymać wiodącą pozycję w sektorze firm zajmujących się badaniem Internetu w Europie Środkowo -Wschodniej, a także przyczynić się do popularyzacji tego medium w działaniach biznesowych firm.

Nazwa Gemius, stosowana dotychczas jedynie w odniesieniu do sztandarowego badania firmy, jest silnie zakorzeniona w świadomości użytkowników. Osoby współpracujące z naszą firmą używały jej często mówiąc o Global eMarketing. W konsekwencji korzystnie oceniono nadanie tej nazwy samej spółce. Równolegle powstały też nowe logo firmy, jak i strona internetowa. Projekty wykorzystują potencjał tkwiący w nazwie Gemius i jej dużą rozpoznawalność na rynku.

We wrześniu b.r. w obliczu dynamicznego rozwoju spółki podjęto decyzję o rozszerzeniu zarządu Gemius SA. Ten kolejny etap realizacji planowanych zmian ma zagwarantować wysoką skuteczność działań firmy. W skład zarządu wchodzą obecnie trzy osoby: Piotr Ejdys, Marcin Pery oraz Artur Zawadzki.

Gemius SA oferuje szeroki wachlarz badań, które zawierają informacje, m. in. o zachowaniach internautów (gemiusTraffic), o ich profilu społeczno-demograficznym (gemiusProfile), czy też o skuteczności prowadzonych w Internecie kampanii reklamowych (gemiusEffect).

Prowadzone przez Gemius SA oraz największe sieci reklamowe w Polsce badanie Prawdziwy Profil umożliwia określanie demografii użytkowników witryn biorących udział w badaniu. We współpracy z Polskimi Badaniami Internetu (PBI) realizowane jest najbardziej jak dotąd złożone badanie internautów w Polsce, którego wyniki zostaną wkrótce ogłoszone.

Badania gemiusTraffic oraz Prawdziwy Profil posiadają certyfikat IAB, który przyznawany jest badaniom i projektom badawczym rzetelnie opisującym rynek internetowy.

Dołącz do dyskusji: Metamorfoza Global eMarketing

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl