Messi i Neymar polują na psią zabawkę w nowej globalnej kampanii Mastercard (wideo)
Mastercard rusza z nową kampanią „The Red Ball” obejmującą 45 rynków. Jej bohaterowie, czyli gwiazdy sportu, w tym m.in. Lionel Messi i Neymar Jr chcą za wszelką cenę odzyskać psią zabawkę - czerwoną piłkę. Reklamy przygotowała agencja McCann.
W kampanię zaangażowano wiele gwiazd sportu z całego świata. Oprócz Lionela Messi i Neymara Jr są to też Dan Carter, Bryan Habana, Annika Sorenstam, Ana Ivanovic i Valeri Kamensky.
Czerwona piłka będąca psią zabawką, którą chcą odzyskać sportowcy symbolizuje połowę logo Mastercard.
Poza ciekawą historią gwiazd sportowych łączących się w poszukiwaniu zagubionej zabawki dla psa, reklama ma zwracać uwagę na to, jak bezproblemowa i wygodna jest technika Mastercard na różnych kontynentach.
- Ludzie oczekują dziś czegoś więcej niż świetnego produktu - oczekują, że marki będą miały swój punkt widzenia, a dzięki Start Something Priceless pokazujemy, że Mastercard taki ma. Zawsze byliśmy marką skoncentrowaną na doświadczeniach i rzeczach, i cieszymy się, że nasi globalni ambasadorzy jednoczą się, by zademonstrować w zabawny sposób, że razem wszystko jest możliwe. To jest wiadomość, która przypomina ludziom, że wszystko jest lepsze i mocniejsze, gdy się razem spotykamy i bawimy - mówi Raja Rajamannar, główny specjalista ds. marketingu i komunikacji w Mastercard.
Kampania prowadzona jest równolegle na 45 rynkach. Jej kreację przygotowała agencja McCann.
Dołącz do dyskusji: Messi i Neymar polują na psią zabawkę w nowej globalnej kampanii Mastercard (wideo)