SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Męskie Granie majowym liderem reklam na YouTube

Najchętniej oglądaną polską reklamą na YouTube w maju był klip Męskiego Grania (Żywiec) - wynika z najnowszego rankingu Ads Leaderboard. Podium uzupełnia spot serwisu Buduj Masę oraz Kuchni Lidla.

Pierwsze miejsce majowego zestawienia zdobył klip Męskie Granie Orkiestra 2018 (Kortez, Podsiadło, Zalewski) – "Początek" z udziałem muzycznego trio Kortez, Podsiadło i Zalewski. Teledysk nagrano w formacie mastershot, czyli w jednym, nieprzerwanym ujęciu. Muzycy wystąpili w nim na żywo i niczego nie dogrywali później w studiu.

Kolejną pozycję zajmuje reklama metamorfoz sylwetki z udziałem Z.B.U.K.U., przygotowana dla serwisu Buduj Masę.

Trzecie i czwarte miejsce należy do reklam sieci handlowej Lid, z cyklu Kuchnia Lidla. Na filmach przyrządzano zielone falafle (gościnny występ Adbustera) oraz cytrynowy tort (z udziałem youtuberki Olsikowej).

Piątkę uzupełnia reklama soków Kubuś. Spot "Szkoła przetrwania. Tor przeszkód na boisku" zrealizowano z udziałem youtubera z kanału Trenuj z Krzychem.


YouTube Ads Leaderboard to comiesięczne zestawienie spotów reklamowych najchętniej oglądanych przez polskich internautów. Ranking 5 filmów jest ustalany w oparciu o algorytm uwzględniający parametry zaangażowania widowni (czas oglądania, liczbę polubień i udostępnień filmu), liczbę obejrzeń oraz tego jaka część filmu została obejrzana. Zestawienie przygotowywane jest przez polski zespół YouTube i dotyczy tylko klipów, które były elementami kampanii reklamowych na YouTube.

Dołącz do dyskusji: Męskie Granie majowym liderem reklam na YouTube

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl