SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Męskie Granie 2012 wsparte kampanią reklamową

Rozpoczyna się kampania reklamowa cyklu koncertów Męskie Granie organizowanego przez Grupę Żywiec. Za przygotowanie i realizację akcji odpowiadają firmy BNA, PZL, Pride&Glory Interactive, Macroscope OMD i TBWA PR.

W reklamach tegorocznej edycji Męskiego Grania eksponowani są artyści występujący w tym cyklu koncertów: jego dyrektor artystyczna Katarzyna Nosowska oraz wiodący wykonawcy poszczególnych koncertów. Kampania przez cały lipiec i sierpień będzie prowadzona zarówno w zakresie ogólnokrajowo, jak i regionalnie, w poszczególnych miastach, gdzie będą się odbywać koncerty. Obejmie radio oraz outdoor (billboardy i siatki wielkoformatowe).

W ramach akcji uruchomiono nową odsłonę serwisu meskiegranie.pl, z którego można też korzystać na różnych urządzeniach mobilnych. Dzięki użyciu tzw. responsywnego designu, format i rozdzielczość strony automatycznie dostosowują się do interfejsu nośnika, na którym jest wyświetlana. Od początku lipca dostępna też będzie aplikacja mobilna zawierająca wszystkie materiały multimedialne (teledyski, wywiady, relacje z koncertów) oraz niezbędne wskazówki koncertowe. Ponadto do sprzedaży trafi limitowana edycja puszek piwa Żywiec poświęcona Męskiemu Graniu.

Kreację kampanii przygotowały agencje BNA i PZL, a działaniami w internecie zajmuje się agencja Pride & Glory Interactive. Za zakup mediów odpowiada dom mediowy Macroscope OMD, a działania public relations prowadzi agencja TBWA PR.

Dołącz do dyskusji: Męskie Granie 2012 wsparte kampanią reklamową

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
konkrety!
BNA to branding - więc co oni tu robili?
Może lągo?
Piszcie konkretniej!
odpowiedź