Mercedes-Benz Vito i Sprinter: Strzał w 11
Rusza kampania reklamowa samochodów dostawczych Mercedes-Benz Vitoi Sprinter. Akcja pod hasłem "Strzał w 11" obejmuje ATL i BTL.
Rozpoczęta właśnie kampania reklamowa samochodów dostawczychMercedes-Benz Vito i Sprinter podkreśla, że przy kupnie tych autmożna korzystać z różnorodnych ofert cenowych, leasingowych iubezpieczeniowych oraz wynajmu i serwisu. Przekaz prezentuje temodele pod hasłem "Strzał w 11" stanowiącym parafrazę popularnegopowiedzenia "Strzał w 10".
Akcja jest prowadzona w prasie (tytuły ogólnopolskie), radiu,internecie, punktach sprzedaży (materiały POS) oraz na outdoorze(billboardy). Kreację kampanii - zaplanowanej do 11 października -przygotowała agencja reklamowa Scholz & FriendsWarszawa, natomiast zakupem mediów zajął się dom mediowyMediaedge:cia.
Informacja o kampanii
Nazwa produktu/kategoria produktowa:
Samochody dostawcze Mercedes-Banz: Vito, Sprinter
Przedstawiciel Klienta
Krzysztof Mużdżak- Senior Sales Manager,
Barbara Kunach - Marketing Manager
Przedstawiciel Agencji
Kreacja:
Piotr Cedzyński, Maciej Ufnalewski - Creative Directors
Anna Skopińska (Art. Director)
Piotr Wronek (Senior Copy Writer)
Obsługa Klienta: Anna Czerwińska, Marta Kacprzyk, Jan Rudak
Strategia: Jan Barański, Tomasz Pisanko
Rodzaj kampanii:
ATL, BTL, internet
Sprzedażowa
Zakres obsługi
Strategia
Kreacja
Produkcja
Czas rozpoczęcia/trwania kampanii:
Koniec września - 11 października 2009
Cel marketingowy kampanii:
Zachęcenie klientów do odwiedzenia salonów Mercedes - Benz iskorzystanie z jedenastu niezwykle atrakcyjnych ofert
Cel komunikacyjny kampanii:
1. Przekonanie klientów, że Mercedes-Benz posiada ofertydostosowane do każdego klienta.
2. Pokazanie, za pomocą hasła dużej liczby ofert.
Kanały komunikacji:
Prasa ogólnopolska
Radio - spoty 30''
POS w miejscach sprzedaży
Billboardy
internet
Dołącz do dyskusji: Mercedes-Benz Vito i Sprinter: Strzał w 11