„Menu na miarę” obniża oglądalność TV Puls
Program „Menu na miarę”, prowadzony przez Olgę Głębicką, na razie nie jest hitem TV Puls. Program śledzi średnio 65 tys. osób.
Format zapewnia stacji 1,46 proc. udziału w grupie 4+ i 16-49. To mniej niż stacja miała w analogicznym paśmie przed rokiem (3,31 proc. i 1,51 proc. udziału w 4+ i 16-49) - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla Wirtualnemedia.pl.
Data | AMR | SHR % | SHR %(16-49) |
16-03-2011 | 96616 | 2,00% | 1,19% |
23-03-2011 | 54712 | 1,23% | 1,90% |
30-03-2011 | 45721 | 1,09% | 1,32% |
średnio | 65372 | 1,46% | 1,46% |
przed rokiem | 154624 | 3,31% | 1,51% |
Prowadząca program odwiedza domy Polaków i tworzy menu skrojone na miarę gospodarzy i gości. „Menu na miarę” jest emitowane w środy o godzinie 14.00.
Dołącz do dyskusji: „Menu na miarę” obniża oglądalność TV Puls