Mentos wyrusza w letnią trasę z dwoma nowymi smaki Pure Fresh
Pod hasłem „Lato z Mentos Pure Fresh” ruszyła nowa kampania reklamowa promująca dwa nowe smaki gum Mentos Pure Fresh (Perfetti Van Melle Polska) - truskawkowy i tropikalny. Przygotował ją Havas.
Właściciel marki Mentos Pure Fresh stworzy cztery miasteczka na plażach w Jastarni (5-7 lipca), Władysławowie (12-14 lipca), Ustce (19-21 lipca) oraz w Łebie (2-4 sierpnia).
Każde miasteczko będzie podzielone na dwie strefy. W czerwonej - truskawkowej części zaplanowano atrakcje dla fanów aktywności fizycznej, natomiast w żółtej - tropikalnej plażowicze znajdą strefę wypoczynku i relaksu. Finałem każdego eventu będą Bitwy Smaków. Goście strefy oddając głosy na swój ulubiony wariant nowych gum, zdecydują o klimacie całego miasteczka - będzie aktywny (truskawkowy) lub relaksacyjny (tropikalny).
Mentos Pure Fresh na festiwalach muzycznych
Nadmorskie eventy odbędą się równolegle z wspierającą je akcją samplingową w czasie popularnych festiwali muzycznych, w Gdyni (4-5 lipca), Płocku (26-27 lipca) oraz Krakowie (15-16 sierpnia). Właściciel marki Mentos rozda uczestnikom imprez 200 tysięcy paczek owocowych gum.
Wakacyjna akcja będzie wspierana ogólnopolską kampanią reklamową obejmująca m.in. premierę nowego spotu Pure Fresh Fruit w największych portalach VOD w Polsce, na YouTubie oraz w mediach społecznościowych. Reklamy będą nadawane także w rozgłośniach regionalnych i lokalnych, tj. RMF FM, Radio ESKA, czy Radio Zet.
Za realizację eventów odpowiada agencja Piloci. Za kreację, produkcję oraz zakup mediów odpowiada Havas.
Dołącz do dyskusji: Mentos wyrusza w letnią trasę z dwoma nowymi smaki Pure Fresh