SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Menedżerowie Mediacapu chcą dać 1,5 mln zł więcej za akcje

W ramach wezwania do sprzedaży akcji grupy marketingowo-badawczej Mediacap, ogłoszonego przez jej menedżerów i kontrolowaną przez nich spółkę, cena za walor została podwyższona o 7,7 proc. - z 3,25 do 3,50 zł.

Jacek Olechowski, prezes i większościowy akcjonariusz MediacapuJacek Olechowski, prezes i większościowy akcjonariusz Mediacapu

W komunikacie podano, że po 3,50 zł za sztukę zostaną kupione wszystkie akcje w obu fazach wezwania.

We wtorek po południu akcje Mediacapu zdrożały o 23 grosze (czyli 7,1 proc.) do 3,47 zł. Przy takim kursie kapitalizacja firmy wynosi 65,3 mln zł.

Wezwanie, ogłoszone w połowie października, dotyczy 6,07 mln akcji stanowiących 35,62 proc. głosów na walnym zgromadzeniu Mediacapu. Przy cenie 3,25 zł za sztukę wartość tego pakietu wynosi 19,72 mln zł, a przy 3,50 zł - 21,24 mln zł.

Podmiotem nabywającym jest spółka Ravenmedia, a w porozumieniu wzywającym do sprzedaży akcji są też jej udziałowcy: Edyta Gurazdowska, Marcin Jeziorski i Posella IF1, a ponadto prezes Mediacapu Jacek Olechowski, Artur Osuchowski i spółka Posella.

Wezwanie podzielono na dwie fazy: pierwsza trwała od 3 do 18 listopada, a drugą zaplanowano od 19 listopada do 2 grudnia br. W procesie pośredniczy BM mBanku.

Dwa fundusze pierwszą cenę uznały za zbyt niską

19 listopada podano, że w ramach pierwszej fazy do sprzedaży zapisali się posiadacze 2,26 mln akcji stanowiących 12 proc. głosów na walnym zgromadzeniu Mediacapu. Zaznaczono, że Ravenmedia nabędzie te walory w terminie zgodnym z harmonogramem wezwania.

Kilka dni wcześniej Familiar S.A. SICAV-SIF i MetLife Dobrowolny Fundusz Emerytalny poinformowały, że nie zamierzają sprzedać akcji Mediacapu w ramach wezwania po 3,25 zł za sztukę. Jako uzasadnienie swojej decyzji wskazały silną pozycję rynkową firmy, dobre perspektywy rynku, na którym działa, oraz doświadczenie jej zespołu zarządzającego.

Familiar S.A. SICAV-SIF dokupił 300 tys. akcji Mediacapu. W efekcie zwiększył liczbę posiadanych walorów firmy z 1,68 do 1,98 mln, a udział w głosach na walnym zgromadzeniu - z 8,92 do 10,51 proc.

W trzecim kwartale br. Mediacap zanotował wzrost przychodów o 41,6 proc. do 40,7 mln zł i spadek zysku netto z 1,39 do 1,1 mln zł. Przychody segmentu agencyjnego Freundschaft zwiększyły się bardziej niż pionu LTTM zajmującego się influencer i gaming marketingiem.

Dołącz do dyskusji: Menedżerowie Mediacapu chcą dać 1,5 mln zł więcej za akcje

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
fg
JEZUS MARIA !!! sprzedajcie juz im te akcje błagam zeby skonczył sie spam tym warzywniakiem osiedlowym z utargiem na poziomie sklepu z kwiatkami przy cmentarzu
odpowiedź
User
fg
JEZUS MARIA !!! sprzedajcie juz im te akcje błagam zeby skonczył sie spam tym warzywniakiem osiedlowym z utargiem na poziomie sklepu z kwiatkami przy cmentarzu
odpowiedź
User
Muuuu
Przekładają z prawej do lewej i z lewej do prawej jak solidny podatkowy cyrkulator-optymalizator.
odpowiedź